Geleneksel pazarlama karşısında dijital pazarlama çok hızlı bir şekilde yükselmekte, firmaların pazarlama bütçelerinin önemli bir bölümü de dijital mecralara doğru kaymaktadır. Böyle bir dünya içerisinde dijital pazarlama kanallarının en büyük oyuncularından biri de mobilin yükselişiyle birlikte Facebook ve Instagram olmuştur. Dijital pazarlama alanında kariyer yapmak isteyen herkes Facebook ve Instagram reklamcılığında da uzmanlaşmak zorundadır. Bu bağlamda Türkçe kaynak sıkıntısını gidermeyi amaçlayan kitap, başarıya giden yolda okuyucularına ışık tutacaktır.
Erdem ÇELİK | Start-up Danışmanı - Eski Facebook Yöneticisi
Günümüzün zorlu ekonomik koşullarında gözünü global pazarlara diken girişimcilerimizin ufkunu açacak, temel bir kaynak. Global ölçekte ürünlerini veya servislerini tanıtmalarında kullanacakları Facebook platformunda nasıl reklamcılık yapılır konusunda gördüğüm en değerli içeriklerden birisi. Teşekkürler Aykut, bu değerli çalışmayı bizlerle paylaştığın için.
Mustafa Kemal TEMEL | FLO Dijital Pazarlama Direktörü
Facebook Türkiye'de 51 Milyon aktif kullanıcı sayısı ile sosyal ağlar içerisinde çok önemli bir pozisyonda bulunuyor. Bu kitap, böylesine önemli bir mecrayı dijital pazarlama faaliyetleri içerisinde efektif bir şekilde kullanmak için başlangıç seviyesinden ileri seviyeye kadar çok fazla şey vaadediyor.
Cenk Medeni | Performans Pazarlama Eğitmen ve Danışmanı - Eski Facebook Yöneticisi
Günümüzde potansiyel müşterilere ulaşmak isteyen her işletmenin olmazsa olmazı haline gelen Facebook reklamcılığı her geçen gün gelişmeye devam ediyor. Bu kitap da kampanya yönetim paneli ADS Manager?ı tüm detaylarıyla öğrenmek isteyenler için baştan sona bir kılavuz niteliğinde.
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
135,00 |
135,00 |
2 |
72,63 |
145,26 |
3 |
49,04 |
147,12 |
4 |
37,58 |
150,32 |
5 |
30,63 |
153,16 |
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
135,00 |
135,00 |
2 |
72,63 |
145,26 |
3 |
49,04 |
147,12 |
4 |
37,58 |
150,32 |
5 |
30,63 |
153,16 |
Ürüne ait yorum bulunamadı.