Günümüzde geniş kitlelere hitap eden sosyal medya ile ilgili bildiklerimiz çoğunlukla kulaktan dolma bilgilere dayanıyor. Dijital medya sektöründeki meslektaşlarım için, bir dostları olarak bu alandaki eksikleri gidermek amacıyla hazırladığım bu kitapta sosyal medyanın başlangıcından, reklam mecrası haline gelişi ve bu mecrada nasıl reklam verileceği ile ilgili bilgiler yer almaktadır. Ayrıca çeşitli reklam stratejileri, hesap onaylatma, sponsorluk, internetten para kazanma, algı yönetimi, sosyal medyanın etkileri ve sosyal medyanın hukuki boyutu gibi önemli konular bu kitapta kapsamlı olarak anlatılmıştır.
Sosyal Medya Nedir?
Sosyal Ağlar Hakkında Bilmeniz Gerekenler!
Sosyal Ağlardan Para Kazanmak Mümkün Mü?
Sosyal Medya Kavramı ve Kanalları
Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn ve Pinterest
İnternet Reklamcılığı ve Gelişimi
Klasik Reklamcılık ve İnternet Reklamcılığı
Sosyal Medya ve Mobil Pazarlama
Sosyal Medyanın Satın Almaya Etkileri
Etkili Reklam Yönetimi
Sosyal Medya Uygulamaları
İçerik Üretimi ve Geliştirme
Gelecekte Sosyal Medya ve Dijital Medya
Sosyal Medyanın Faydaları ve Zararları Nelerdir?
Politik Dijital Pazarlamada Twitter?ın Önemi
(Tanıtım Bülteninden)
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
63,00 |
63,00 |
2 |
33,90 |
67,79 |
3 |
22,89 |
68,66 |
4 |
17,54 |
70,15 |
5 |
14,29 |
71,47 |
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
63,00 |
63,00 |
2 |
33,90 |
67,79 |
3 |
22,89 |
68,66 |
4 |
17,54 |
70,15 |
5 |
14,29 |
71,47 |
Ürüne ait yorum bulunamadı.