Küreselleşen dünyamızda iletişim teknolojilerinde görülen hılı gelişmeler, gerek kar amacı güden gerekse kar amacı olmayan kuruluşlarda hakla ilişkilerin önemini giderek artırmıştır. Hedef kitle ile ilişki kurmak, bu ilişkiyi geliştirmek ve sürdürmek halkla ilişkilerin önemli işlevlerinden birisidir. Halkla dayanmayan işletmelerin uzun süre ayakta kalması mümkün görünmemektedir. Bu çalışmada, halkla ilişkiler konusunda temel teorik bilgi ve yöntemleri yanında, çağdaş halkla ilişkiler işlevleri ve örnek olaylara yer verilmiştir
Konu Başlıkları
Halkla İlişkiler Tanımı, Tarihçesi ve Yakın Kavaramlar
İşletmelerde Halkla İlişkiler İhtiyacını Ortaya Çıkaran Nedenler
Halkla İlişkiler ve İletişim
Halkla İlişkilerde İzlenen Amaçlar ve İlkeler
İşletmelerde Halkla İlişkiler Biriminin Örgütlenmesi
İşletmelerde Halkla İlişkiler Programının Geliştirilmesi
Halkla İlişkilerde Hedef Kitle
İşletmelerde Halkla İlişkiler Faaliyetleri
Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Kullanılan İletişim Araçları
Halkla İlişkilerde Etik
Kriz Yönetiminde Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler ve Sponsorluk
Halkla İlişkilerde İmaj Oluşturma
Farklı Sektörlerde Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar
Halkla İlişkilerin Geleceği
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
270,75 |
270,75 |
2 |
145,67 |
291,33 |
3 |
98,35 |
295,06 |
4 |
75,37 |
301,48 |
5 |
61,43 |
307,17 |
-
|
TAKSİT |
TAKSİT TUTARI |
TOPLAM TUTAR |
Peşin |
270,75 |
270,75 |
2 |
145,67 |
291,33 |
3 |
98,35 |
295,06 |
4 |
75,37 |
301,48 |
5 |
61,43 |
307,17 |
Ürüne ait yorum bulunamadı.