PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI / DETAY
PAZARLAMA
YENİ

PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI / DETAY

110,00
- +
  • 9789758326147
  • 9789758326147
Favorilere Ekle

499 TL ve üzeri alışverişlerinizde
Kargo Bedava.

Kitabın ilk dokuz bölümü, okuyucunun istatistik analizlere girmeden araştırma sürecini kavramasını sağlayacak şekilde hazırlanmıştır. Analiz aşamasında kullanılabilecek tekniklerin önemli bir kısmı ise izleyen üç bölümde tek değişkenli, iki değişkenli ve çok değişkenli analizler şeklinde sunulmuştur. Böylece okuyucu, ilgi duyduğu alanla ilgili analizlerle ilgilenmekle yetinebilecek; öğretim üyeleri öğrencilerine gerekli gördükleri teknikleri öğretme olanağı bulabilecektir. Konu Başlıkları Pazarlama Araştırmalarının Önemi Problemin Tanımlanması ve Hipotez Belirleme Araştırma Modelleri Veri Türleri ve Veri Kaynakları Örnekleme Birincil Veri Toplama Yöntemleri Deney Yöntemi ve Deneysel Serimler Pazarlama Araştırmalarında Ölçme ve Ölçek Verilerin Analize Hazırlanması, Analizi ve Araştırma Raporu Tek Değişkenli Analizler İki Değişkenli Analizler Çok Değişkenli Analizler
  • Paraf
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 109,99 109,99
    2 59,18 118,35
    3 39,96 119,87
    4 30,62 122,47
    5 24,96 124,78
  • Maksimum
    TAKSİT TAKSİT TUTARI TOPLAM TUTAR
    Peşin 109,99 109,99
    2 59,18 118,35
    3 39,96 119,87
    4 30,62 122,47
    5 24,96 124,78

Ürüne ait yorum bulunamadı.

DİĞER ÜRÜNLER

Kitapsan E-Bülten

Bültenimize Ücretsiz Üye Olarak kampanya, yeni gelenler ve haberlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

3d secure Visa Mastercard

© 2018 Kitapsan. Tüm hakları saklıdır.

Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.
Yukarı Çık